Magis
Magis to marka założona w 1976 roku w północnych Włoszech. Od ponad 40 lat tworzy produkty do domów, biur i przestrzeni publicznych. Kreując nowe rozwiązania pozostaje wierna swojej najważniejszej zasadzie: przesuwania granic w dziedzinie projektowania.
Magis nieustannie się rozwija i poszukuje nowatorskich, zaskakujących rozwiązań: nowych pomysłów, nowego języka projektowania, innowacyjnych metod produkcji. W efekcie portfolio marki jest niezwykle szerokie - od prostych form po te bardzo ekspresyjne. Można powiedzieć, że Magis jest eklektyczny. Sama marka zgadza się z tym określeniem uznając, że bezkompromisowy design potrzebuje wolności. Każdy produkt marki musi spełniać najwyższe standardy. Musi być elegancki i funkcjonalny, a dodatkowo stworzony w oparciu o wyjątkowy, wyrazisty pomysł. Wszystko inne byłoby łatwe i zwyczajne, a zatem niezgodne z duchem marki Magis.

Jako firma rodzinna Magis wierzy w siłę wartości i więzi rodzinnych. W swoich działaniach dąży do budowania trwałych relacji z pracownikami, klientami i partnerami - w taki sposób, aby uwzględniały potrzeby i interesy obu stron. Produkty marki Magis tworzone są we Włoszech - w regionie od wieków znanym z wyjątkowego rzemiosła. Każdy produkt powstaje z zachowaniem najwyższej jakości, odzwierciedlając niezwykłe umiejętności i wiedzę osób zaangażowanych w jego tworzenie. Aby być w zgodzie ze swoją wizją Magis poszukuje wyjątkowych talentów i osobowości w dziedzinie projektowania. Wielu z nich to światowej klasy projektanci - wśród nich są m.in. Jasper Morrison, Konstantin Grcic, Philippe Starck, Ronan & Erwan Bouroullec i Jerszy Seymour. Dziś są dla marki kimś znacznie ważniejszym niż tylko partnerami. Stali się częścią rodziny Magis. W swoich działaniach firma dużą wagę przykłada także do społecznej odpowiedzialności biznesu, a jedną z najważniejszych wartości marki jest dbanie i odpowiedzialność za środowisko naturalne. Magis od ponad dekady aktywnie poszukuje alternatyw dla standardowych tworzyw sztucznych. Przez lata marka eksperymentowała z różnymi materiałami, takimi jak juta. Jednym z najważniejszych celów firmy jest zmniejszanie wpływu produkcji i logistyki na środowisko.